Наш інтернет-магазин здійснює повернення товару належної якості згідно зі Законом України «Про захист прав споживача», тому Ви можете повернути раніше придбаний товар, якщо виконуються такі умови:
Якщо у Вас є питання щодо повернення товару, зверніться до менеджера з продажу. Ми завжди готові вирішити Вашу проблему у стислий термін.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ
Якщо Вам не підійшов розмір, колір або фасон, річ не вписалася в гардероб або ви зрозуміли, що вона вам не потрібна, у Вас є 14 днів, щоб повернути її назад.
Обов'язкові умови для повернення чи обміну товару
• товар не був у вжитку;
• товар не має пошкоджень;
• пломби, ярлики дома;
• збережена оригінальна упаковка;
• товарний чек та інші документи у наявності.
Товари належної якості, які не підлягають обміну та поверненню
Відповідно до чинного Закону України "Про захист прав споживачів", доповнень та поправок до нього, такі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають:
товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
корсетні товари (бюстгальтери, боді, корсети), білизна, включаючи купальні костюми, нічні сорочки, піжами, халати, панчішно-шкарпеткові вироби;
постільна білизна, подушки для вагітних, рушники, покривала, пледи;
продукція з пуху чи пера (крім пуховиків);
м'які іграшки для дітей.
Ці правила не поширюються на товари, які ви повертаєте через невідповідність замовлення, виявлення шлюбу або забруднень.
Порядок обміну товару
Зв'яжіться з нашим менеджером ☎ +38 (066)-421-45-40 , щоб уточнити всі деталі заміни.
Надішліть товар на заміну за адресою та на ім'я, які були попередньо обумовлені з менеджером. Надсилання посилки має бути здійснено за Ваш рахунок і без зазначення зворотної доставки.
Винятком є випадок, якщо Ви отримали неякісний товар або доставили не те, що було замовлено. Тоді вартість повторної доставки відбувається за рахунок інтернет-магазину.
Заміна надсилається Вам протягом двох робочих днів, після отримання від Вас посилки.
Порядок повернення товару
Зверніться до нашого менеджера ☎ +38 (066)-421-45-40 для уточнення всіх деталей повернення.
Надішліть товар за адресою та на ім'я, які були попередньо обумовлені з менеджером.
Надсилання посилки має бути здійснено за Ваш рахунок і без зазначення зворотної доставки.
Винятком є випадок, якщо Ви отримали неякісний товар або доставили не те, що було замовлено. Тоді вартість повторної доставки відбувається за рахунок інтернет-магазину.
Протягом трьох робочих днів з дня отримання посилки Вам буде перераховано гроші.